lingontuvanhejhej.blogg.se

Vi vill med denna blogg bjuda in er föräldrar till era barns vardag samt hålla er uppdaterade med aktuella händelser.

Äventyrspromenad med Grupp 3

Publicerad 2013-03-06 13:44:00 i Allmänt,

 
Idag fick barnen i grupp 3 välja vad de ville göra.Och precis alla vill LEKA!
Några Reflektioner om denna utflykt är:

Olle,-Jag skall bli bergsklättrare när jag blir stor!
Erik;-Den där lång rutchkanan är såå rolig!
Clara;Rutchkanan,som du ser där:- Den var skojig att åka på!
Mollie;-Jag tyckte rutchlkanan, som jag åkte genom, var rolig när jag sov!
Liv; Jag tyckte mest om att leka här med gungorna och rutchkanan.
Greta; Jag tyckte det var roligt att gunga på den stora runda gungan!
Birgitta;Jag tyckte att fruktstunden tillsammans,var mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela