lingontuvanhejhej.blogg.se

Vi vill med denna blogg bjuda in er föräldrar till era barns vardag samt hålla er uppdaterade med aktuella händelser.

Utkast: Mar. 03, 2014

Publicerad 2014-03-03 17:38:00 i Allmänt,

 
 
Hej!
Efter mycket stor vånda har jag bestämt mig för att ta ett arbete närmare mitt hus i Hästevik.
Mina år på Lingontuvan har varit helt fantastiska, roliga och stimulerande! Jag har trivts mycket bra med era underbara barn, härliga arbetskollegor, och vår kloka rektor Harriet Ström.
Jag tycker att ni är Bäst, men drar i vår till HällsviksBycenter i Väst!
Stora Kramar Birgitta Carlsson

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-11 10:05:52

Härliga Birgitta! Hoppas du får det riktigt bra. Vi kommer sakna dig. Hälsn, fam Rådberg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela